Wednesday, February 9, 2011

Job Terkini dari kami




Bunting ini telah ditempah dari syarikat produk kesihatan, iaitu Uncle Arzmi. Beliau mencari pekerja baru untuk membantu menguruskan perniagaan nya. Jika berminat sila hubungi nombor yang tertera pada bunting tersebut =).

Design bunting ini nampak simple dan bersaiz 2 x 6 kaki. Bunting ini dari bahan tarpaulin iaitu ia tidak basah jika terkena hujan.













"The Ex S" topi merah ini yang telah ditempah dari HR Optima. Untuk ahli kelab / persatuan mereka. Disulam keseluruhan huruf diatas topi tersebut. Produk ini adalah ready stock dari Oren Sports. Mereka telah menempah sebanyak 28 unit =)

Baju F1 dan Collar pin 1 Malaysia yang telah ditempah oleh Pusat Suksis,Universiti Putra Malaysia sempena Hari Wilayah. Mereka telah terlibat dalam pertandingan perbarisan sempena Hari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
Dengan adanya koleksi pelbagai warna dan design baju F1 dari Oren Sports, para pelanggan boleh memilih baju F1 yang telah sedia ada ini dengan mudah.
Mereka juga menempah topi untuk dipakai sempena hari perbarisan tersebut. Dijadikan cerita, tema mereka sebenarnya adalah warna oren =). Jumlah barang yg ditempah adalah, baju F1 80 helai, Collar pin 80 Unit.



No comments:

Post a Comment